-->

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Hiukan taas riistäytyi käsistä

pakosarjaa

pakosarjaa

pakosarjaa

pakosarjaa

Ai kirjatapahtuma täällä, ai ilmaisia kirjoja saatavilla,
no tietysti meen paikalle.

...Hups...
Kuulin kun se "tapahtumavastaava" sanoi jollekin, että omatunnon mukaan voi ottaa.
Vissin mun omatunnossa on sokea piste kirjojen kohdalla.


Mutta erityisen onnellinen voisin olla löytämistäni Wassmon kirjoista, "Seitsemäs kohtaaminen" ja "Dinan kirja".
Mullahan on nyt kesken Wassmon "Lasi maitoa, kiitos".

En mä näistä ihan kaikkia itsellä pidä, muutama lähtee kaverille/kavereille.

2 kommenttia:

  1. mikä mieletön toi kike elomaan kirja on! sen mäkin oisin ottanu. ja itse asia noi muutkin. mulla on kans vaikeuksia kieltäytyä ilmaisista kirjoista tai kirjoista ylipäätään. ne huutaa et ota minut vaikket koskaan kerkeis lukemaankaan.. kyllä mä olen sitä mieltä et kirjat pääsi kotiin mis niitä arvostetaan, älä ollenkaan kritisoi itteäs sen suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Kiken kirja herätti mussa hilpeyttä ja nappasin sen oitis. Tässä oli siis vasta ekan päivän saldo, toisena päivänä haettiin vielä lisää. Kaksi niistä toisen päivän saaliiseen kuuluvista on mulla nyt sängyn vieressä odottamassa, että saan Lasi maitoa, kiitos loppuun... n. 100 sivua vielä.

      Poista